Za Jamesa Vancea i njegovu obitelj

LINK NA ORIGINALNI POST: http://journal.neilgaiman.com/2017_06_01_archive.html

Čitao sam Jamesova djela prije nego sam ga osobno upoznao. Započeo je kao dramaturg no otkrio je stripove i napisao grafički roman pod nazivom KINGS IN DISGUISE, smješten u vrijeme Velike depresije. Jako mi se svidio. Moćan, dirljiv i inteligentan. Godinama kasnije, za vrijeme pisanja serije stripova za Tekno Comics, zamolio sam Jamesa da napiše ”Mr Hero“ jer sam nagađao da netko tko može prodrijeti tako duboko također može biti duhovit, lepršav i drag; i mogao je. Postali smo prijatelji.

James je upoznao moju prijateljicu, koja je također pisala za Tekno Comics, Kate Worley. Zaljubili su se i zajedno imali dvoje djece.

James Vance and his family

Potom je Kate dobila rak. Prije 13 godina sam objavio njihovu molbu. (Ovo je predivno Jimovo pismo objavljeno na ovom blogu 2005., u kojem moli ljude da prestanu slati novac nakon što je Kate preminula. Iz ovoga možete vidjeti kakav je bio čovjek.)

Jim je preminuo od raka 5. lipnja i iza sebe ostavio suprugu i troje djece (dvoje s autizmom, jedno sa Sindromom Kroničnog Umora [eng. Chronic Fatigue Immune Disfunction]).

Njegova osmrtnica u Tulsa World.

Pročitajte sve o Jimu i Kate, o njihovom životu i djeci na https://www.gofundme.com/vance-family-home-mortgage. Ako vas je dirnuo njihov rad ili njihovo prijateljstvo, molim Vas donirajte, pa makar nekoliko dolara. Ja jesam.

