Objašnjenje cijele priče oko Cheesecake Factory jelovnika, uz fotografije

LINK NA ORIGINALNI POST: http://journal.neilgaiman.com/2017/05/the-whole-cheesecake-menu-thing.html

Upoznao sam Saru Benincasa prije osam godina kad me intervjuirala u kadi  (Ja sam bio u kadi. Sara se uopće nije smočila.)

Ona je autorica i komičarka i tip osobe koja dobije čudne ideje i potom ih pretvori u djelo. Iz tog razloga, kad mi je neku večer poslala tweet i pitala me bi li uživo pročitao jelovnik restorana Cheesecake Factory, u slučaju da uspije sakupiti pola milijuna dolara u dobrotvorne svrhe, nisam pitao ni jedno očito pitanje (kao na primjer, Zašto bi naglas čitao jelovnik restorana Cheesecake Factory? Tko bi to htio slušati? pa čak ni Kako uopće sakupiti toliku količinu novca za nešto tako nevjerojatno?) Umjesto toga sam rekao da bi volio da, molim lijepo, novac ide izbjeglicama i naravno da pristajem. (I dodao sam, „Ako dođeš do milijun dolara, nakon Cheesecake Factory jelovnika u cijelosti ću pročitati i Fox in Socks” [Dr Seussa]).

I potom je Sara napravila nešto još nevjerojatnije. Na crowdrise.com je otvorila web stranicu preko koje ljudi mogu donirati…  i ljudi su počeli donirati. Puno njih.

Od toga je prošlo nekoliko dana, i (dok ovo tipkam) dosegli smo 8% od cilja i sakupili nešto više od 42.000$. Novine su počele prenositi vijest o tome – ovo je LA Times, potom Boston Globe, pa čak i Guardian.

Potrudimo se i proširimo Crowdrise adresu po cijelom svijetu: https://www.crowdrise.com/neil-gaiman-will-do-a-live-reading-of-the-cheesecake-factory-menu-if-we-raise-500000-for-refugees/fundraiser/sarabenincasa

Ja ću odraditi svoj dio. Stavit ću nešto jedinstveno na ovaj blog.

Zasigurno mislite, hoće li napisati kako mu je bilo na crvenom tepihu u Cannesu povodom ekranizacije priče HOW TO TALK TO GIRLS AT PARTIES?

Cannes

Nisam na to mislio. (Ali evo kostimografkinje Sandy Powell dok kanalizira Ziggy Stardusta, te glumice Elle Fanning koje jedu makarone pripadajuće boje.)

Elle and Sandy

Onda se možda pitate, hoće li možda objaviti fotografije Gillian Anderson u ulozi Medije iz iduće epizode serije „Američki bogovi” u inkarnaciji Ziggy Stardusta također s makaronima odgovarajuće boje?

American Gods Season 1 2017

Neću. Mislim da takve fotografije ne postoje.

Umjesto toga ću objaviti fotografije svog vilinskog djeteta, Asha. Vidjet ću ga u subotu, a canneski crveni tepih bi zasigurno bio zabavniji da je on bio na njemu.

ASH 1

ASH 2

ASH-36

Ash reading a bok

Bez obzira na to hoću li, ili neću, javno čitati jelovnik restorana Cheesecake Factory (ili teško izgovorljivi Fox in Socks Dr Seussa) ove godine ću imati još nekoliko javnih čitanja i nastupa. Karte se brzo prodaju:

06. srpnja 2017. Austin, TX                   Long Center Presents Neil Gaiman

07. srpnja 2017. Dallas, TX                   An Evening with Neil Gaiman

08. srpnja 2017. Houston, TX              Society for the Performing Arts presents Neil Gaiman

09. srpnja 2017. Washington, D.C.     An Evening with Neil Gaiman

10. srpnja 2017. Hartford, CT             An Evening with Neil Gaiman

Svaki od ovih bi trebao sadržavati link na event – na svima ću sam čitati i pričati i odgovarati na vaša pitanja, osim onoga u Hartfordu gdje će me intervjuirati Paul Holdengraber iz NYPL-a [New York Public Library, op.prev.] glavom i bradom.

