Kalifornija!, Arizona!, Seattle!, Bard! Provedite večer sa mnom.

LINK NA ORIGINALNI POST: http://journal.neilgaiman.com/2017/01/california-arizona-seattle-bard-spend.html

2016. nisam imao javne nastupe da mogu napisati roman.

Ove godine sam napravio mnogo toga. Završio sam pisanje knjige ”Norse Mythology”(izlazi u veljači). Završio sam pisanje šestosatne televizijske serije ”Good Omens” (BBC će je snimati ove godine). Puno sam se bavio odgajanjem djeteta. Pretrpio sam uragan i lošu frizuru. I započeo sam pisanje novog romana.

Ali nisam ga priveo kraju.

Tako da ću ove godine mahnito pisati roman i imati javne nastupe i slično, što nisam odradio prošle godine.

U ožujku/travnju započinje turneja po Zapadnoj obali, prva postaja je San Diego a zadnja Seattle; također idemo u Costa Mesu (to je potajno Los Angeles) i Santa Rosu (sjeverno od okolice San Franciso zaljeva).

15. travnja ću posjetiti Baird College zbog promocije romana „Američki bogovi” i TV serije „Američki bogovi” (i, ako bude moguće, prikazat ćemo jednu ili dvije epizode).

U srpnju ću biti u Texasu (Austin, Dallas i Houston) i u Harfordu, država Connecticut.

Postoji još jedan link za knjižnicu koji se ne nalazi ovdje, ali to je praktički to. (Nisam naveo datume za evente u New Yorku i Londonu u veljači jer su oba rasprodana – doduše ima još nekoliko karata za članove neprofitne udruge The Town Hall.

Dolje navedeni linkovi će Vas odvesti na odgovarajući Where’s Neil segment web stranice.

29 Mar 2017 San Diego, CA                                                                             An Evening with Neil Gaiman
30 Mar 2017 Costa Mesa, CA (LA)                                                                  An Evening with Neil Gaiman
31 Mar 2017 Santa Rosa, CA                                                                            An Evening with Neil Gaiman
01 Apr 2017 Mesa, AZ                                                                                      An Evening with Neil Gaiman
02 Apr 2017 Seattle, WA                                                                                  An Evening with Neil Gaiman
15 Apr 2017 BARD COLLEGE: Annandale-on-Hudson, New York          Neil Gaiman and American Gods
06 Jul 2017 Austin, TX                                                                                      Long Center Presents Neil Gaiman
07 Jul 2017 Dallas, TX                                                                                        An Evening with Neil Gaiman
08 Jul 2017 Houston, TX                                               Society for the Performing Arts presents Neil Gaiman
10 Jul 2017 Hartford, CT                                                                                  An Evening with Neil Gaiman

Za neke datume je ostalo više nego dovoljno karata, neki su gotovo rasprodani. Morate požuriti ako želite nabaviti kartu za Seattle. (Datumi s dosta karata su uglavnom oni koji su tek krenuli u prodaju.) ‘Večer sa…’ uključuje moje priče, čitanje novih i objavljenih stvari i odgovaranje na pitanja.

Dallas još nije dostupan samostalno – ali možete kupiti kartu ako želite vidjeti mene i još dva eventa. Možete birati a u ponudi je Neil deGrasse Tyson, Fran Lebowitz i Garrison Keillor, što je rezultiralo jednim od mojih omiljenih naslova iz prošle godine:

„Neil deGrasse Tyson, Neil Gaiman, dvoje ljudi koji se ne zovu Neil dolaze u Dallas”.

(Ovaj naslov dijeli prvo mjesto sa povijesnim naslovom u New York Timesu, „Neil Armstrong i neki tip koji se ne zove Neil šeću po Mjesecu”* )

*Čujem da su u kasnijim izdanjima promijenili naslov.

Polako se počinjem osjećati bolje. Temperatura je daleko iza mene. Bronhitis me guši ali ozdravljam. Nakon mene se Ash jako razbolio ali mu je vrućica pala i malo je bolje volje što je dobra vijest za sve ostale jer to znači više sna: doduše, nos mu curi kao slavina pa ponekad bez da se trudi napuše balončiće veličine pola svoje glave.

U Melbourneu smo. Amanda će ovdje boraviti dok bude na turneji po Australiji. Ja pišem roman a ured mi je isti sićušni stan u kojem je Amanda započela pisati “The Art of Asking”. (U novinama su napisali da smo se preselili u Australiju, ali nismo. Tu smo na nekoliko mjeseci. Samo što imamo drugu vrstu vize. Ali „imaju drugu vrstu vize” nije neka vijest).

Imali smo šestu godišnjicu braka. Ovo je fotografija Amande i Asha od prije nekoliko tjedana. Slikao sam ih na plaži Hermosa kad smo na 24 sata zapeli u L.A-u zbog kašnjenja aviona. Sretan sam čovjek što imam toliko ljubavi u životu.

amanda-i-ash-australija-2017

