Gdje pobjeći?

LINK NA ORIGINALNI POST: http://journal.neilgaiman.com/2016/12/where-do-you-run.htm

Upravo sam se probudio iz sna u kojem se moj filmski agent (impozantni Jon Levin) uzrujao što je filmska kompanija otkupila prava na film Steptoe and Son (1972) te su bili uvjereni da će nova sinkronizacija kojom se mijenja radnja i dodavanje specijalnih efekata rezultirati znanstveno fantastičnim bluckbusterom pa me nazvao u nadi da ih mogu uvjeriti da je to loša ideja. Nisam sasvim siguran što time želim sam sebi poručiti o Hollywoodu.

Dok su Amanda i Ash u Havani na nekoliko dana ću biti sam jer moram pisati. Amanda će tamo imati gažu a Ash će ljude hvatati za nos te nastaviti vježbati hodanje. Kosa mu postaje tamnija kako moja sjedi.

Neil i Ash_Dec 16 2016.jpeg

Duša mi se ledi dok čitam o događajima u gradu Aleppo (Sirija). Gledam Asha i pitam se što bi učinio da normalan svijet u kojem živim postane ratna zona i kako bi se nosio s tim, jedino u što sam siguran je da bi ga želio odvesti negdje na sigurno.

Potpomagao sam izbjeglice i prije nego se Ash rodio, ali sad kad je on tu sve mi se to čini tako stvarno i neposredno: sjećam se ljudi koji su ulazili u kampove u Jordanu a u naručju su stotinama kilometara nosili svoju djecu i bebe na sigurno.

Humble Bundle paket je u prodaji još četiri dana. Dobit ćete preko tisuću stranica mojih suludo rijetkih stvari, stripova, knjiga i još više. Tu ima i novog audio i video materijala pa čak i plakata za one koji su već prije uzeli paket (možete za blagdane darovati paket prijatelju i neprijatelju). Novac ide dvjema dobrotvornim udrugama – CBLDF-u i izbjeglicama, omjer možete prilagoditi kako god želite. Molim Vas, donirajte i proširite vijest o paketu na društvenim medijima.

Ovo je link https://www.humblebundle.com/books/neil-gaiman-book-bundle

A ovo https://donate.unhcr.org/int-en/neil-gaiman/ je stranica s mojim videom snimljenim u kampu i s uputama kako sve možete donirati. I, osobito u ovim teškim vremenima, http://www.doctorswithoutborders.org/.

Jučer sam se vozio obalom i slušao BBC-jevu radio produkciju romana Stardust. Mislim da mi je to najdraža adaptacija između svih mojih knjiga ili priča. Emitira se u dva dijela, sutra [17.12.2016] i u nedjelju, a na mjesec dana je možete preslušati preko interneta bilo gdje u svijetu jer BBC je i dalje predivna stvar. Ovdje imate isječke iz Stardusta, crteže i druge poklončiće: http://www.bbc.co.uk/programmes/b07xs1fd.

I, jer mi nedostaje, još jedna fotografija Asha koju je prije nekoliko dana Amanda snimila na prohladnoj plaži.

ash_dec-16-2016

