Ashev prvi rođendan, otkrivanje obrijane brade… (i sljedeće tri naslovnice Roberta McGinnisa) (21.09.2016)

http://journal.neilgaiman.com/2016/09/its-ashs-first-birthday-bare-chin-is.html

16. rujna je bio Ashev prvi rođendan, njegova majka i ja smo se vratili na mjesto njegovog rođenja da bi proslavili i pobjegli od mobitela ovoga svijeta.

Čudesan je i nikada ga nisam više volio. Najdraže knjige su mu ‘Goodnight Moon’ i knjiga imenom ‘Chu’s Day'(nikad nisam bio ponosniji) [Gaiman je autor knjige Chu’s Day; priča govori o medvjediću koji kiše, op.prev.] Oči su mu doista tako plave.

blueeyesash

ash-klupica

ash-ljuljacka

Trenutno nisam kući jer pišem, neću ih vidjeti još desetak dana. Uživam u pisanju, u vježbanju, u tišini i u riječima i oboje mi nedostaju, osobito Ash, nedostaje mi pjevati mu, buditi ga rano i čitati mu ili s njim ići u šetnju (skoro hoda). Nedostaje mi hraniti ga.

Danas sam obrijao bradu. Također sam preko FedExa dobio paket koji sadrži lektoriranu kopiju za čitanje [Advance Reading Copy, op.prev.] Nordijske mitologije [‘Norse mithology‘, op.prev.] (bit će objavljenja 7. veljače) i ranu verziju kopije za čitanje predivne adaptacije u strip romana ‘Troll Bridge‘ (izlazi 18. listopada) pod autorstvom Colleen Doran.

Evo fotografije svih ovih stvari odjednom. (Dobro, ne i samog brijanja.)

neil-book-comic

Ovaj dan je obilježen naslovnicama knjiga jer ću napraviti nešto zabavno.

Proteklih nekoliko mjeseci ljudima s kojima razgovaram, kojima govorim o knjigama ili ljudima kraj kojih sjedim u avionu pokazujem naslovnice Roberta E. McGinnisa za Stardust, Neverwhere i Anansi Boys.

Razlog je taj što sam ponosan na njih i na rad Todda Kleina na pisanju teksta i dizajnu knjiga.

U mojim očima naslovnica „Američkih bogova” (već je objavljena) je SF naslovnica iz 1968. (pisao sam o tome ovdje: https://neilgaimanbloghrvatska.wordpress.com/2016/09/07/robert-e-mcginnis-i-tajna-nove-naslovnice/) Todd Klein je na svom blogu otkrio cijeli proces dizajniranja: http://kleinletters.com/Blog/title-and-cover-design-for-neil-gaimans-american-gods)

Želite li vidjeti iduće tri naslovnice?

Ozbiljno?

Ne morate ih pogledati. Možete pričekati dok kroz idućih nekoliko mjesecu ne uđete u neku malu nezavisnu knjižaru i iznenadite se…

Obožavam ih. Naslovnica Stardusta je iz ranih 70-ih i duhovita je, nalik naslovnicama u kojima sam uživao poput „Kraljevne nevjeste” [The Princess Bride, op.prev.] Williama Goldmana – stil pisanja teksta je nadahnut knjigama iz Ballantine fantasy serije za odrasle [Ballantine Adult Fantasy Line, op.prev.] i namjera je da sve odiše toplinom.

Anansi Boys je napravljen u stilu džepnih izdanja iz kasnih 50-ih, ranih 60-ih – nalik onim šašavim komedijama čija naslovnica sadrži scenu iz prvog poglavlja. (Također mi je drago što se g. Nancy napokon nalazi na naslovnici svoje knjige). Mislim da je ovo remek djelo Roberta E McGinnisa, kao i Todda.

Neverwhere – kada je Robert E McGinnis poslao ovu jezovitu naslovnicu poslao sam je Toddu Kleinu i rekao mu da mi se čini da nalikuje naslovnici gotičkog romana iz 1970-ih. Pogledao je naslovnice koje sam predložio i rekao mi da često imaju elegantne i vijugave naslove s jakim serifom [serif-ukrasni zavijutak na kraju slova ili riječi, op.prev.] i napravio je nešto predivno i uznemirujuće nalik takvim naslovnicama.

Spremni?

Ma kvragu. Evo je. Otišao sam na Amazon provjeriti datume objave pa ću dodati linkove…

(I provjerio sam i Indiebound i tamo također ima knjiga, pa ću dodati i linkove za Indiebound.)

Anansi Boys izlazi 25. listopada… (ova mi se toliko svidjela da sam kupio sliku od g. McGinnisa.)

http://www.indiebound.org/book/9780062564337

anansiboys

Neverwhere izlazi 29. studenoga. Jako mi se sviđaju štakori u sjeni…

http://www.indiebound.org/book/9780062476371

neverwhere

Stardust je sljedeća po redu za objavu – izlazi za samo šest dana od danas, 27. rujna…

http://www.indiebound.org/book/9780062564344

stardust

Leave a Reply

