Otkrivanje naslovnice! Razotkrivanje knjige! Potraćena godina! (14.09.2016)

http://journal.neilgaiman.com/2016/09/a-cover-revealed-book-exposed-year.html

Tamo negdje od 2012. pišem knjigu o modernim verzijama nordijskih mitova. Pišem je polako, paralelno s drugim stvarima. Čitam i čitam proznu Eddu i poetsku Eddu, [Edda je zajednički naziv za kolekciju epskih pjesama koja opisuje likove i događaje iz nordijske mitologije, op.prev.] u svim izdanjima koja mogu pronaći, pretražujem Simekov rječnik nordijske mitologije [Simek’s Dictionary of Northern Mythology] kad god mi je nešto nejasno i uglavnom sve to držim u tajnosti.

Zapravo sam prije tri godine u Bostonskom muzeju likovne umjetnosti [Boston Museum of Fine Arts, op.prev] imao čitanje jedne od od prvih priča iz knjige i ljudima se svidjela (Evo osvrta). Nastavio sam dalje pisati.

Čak sam napisao i rječnik pojmova.

I sada je knjiga završena i izlazi u veljači. Sve priče koje sam volio, svi mitovi, brojne proturječnosti. Loki i Thor i Odin i Freyr i Sif i svi ostali, od početka cijele priče preko Ragnaroka i nakon.

Gledajte! Evo naslovnice.

 

Stiže.
Jeste li spremni?

 

 

NeilGaiman_AnimatedCover_V3.gif

   Vrti se!

Još radimo na potrebnoj tehnologiji da se čekić ovako vrti i na pravoj naslovnici.

Američki izdavač je WW Norton (http://bit.ly/NorseMythology) a britanski Bloomsbury. Knjiga izlazi u veljači.

Norton ima web stranicu – http://www.neilgaimannorsemythology.com/ – i ako je posjetite vidjet ćete veliku verziju naslovnice koja se ne vrti i fotografiju na kojoj iza mene vreba drvo.

To je manje više to. Ash će napuniti godinu dana za dva dana. Prije godinu dana Amanda je izgledala ovako:

amanda-preganant

 

a sada Ash skoro hoda i izgleda ovako:

Ash-1 year old.jpg

Nisam siguran kamo je nestala ova godina…

 

