Završavanje stvari (16.05.2016)

http://journal.neilgaiman.com/2016/05/finishing-things.html

2016. je godina za pisanje. U petak sam završio knjigu na kojoj radim od 2013. (saznat ćete o čemu se radi u narednih nekoliko mjeseci. Obećavam.) Sutra završavam pisanje uvoda. Svijet se čini malo lakši.

Završavanje knjige nije velika stvar koju moram napraviti ove godine – mislim da ću se uskoro potpuno povući iz svijeta da to završim. No svejedno sam na to jako ponosan.

Jako je lijepo kad ne moram raditi ništa drugo osim pisati.

S druge strane, izlazi THE VIEW FROM THE CHEAP SEATS moja ogromna kolekcija publicistike, eseja, govora i slično i radim promociju i za to http://store.unionchapel.org.uk/events/31-may-16-an-evening-with-neil-gaiman–audrey-niffenegger-union-chapel/
[Napomena: događaj je završio]

Ne bi trebao imati nikakva događanja ove godine iako radim nekoliko stvari koje su prebačene od prošle godine kad sam se iznenada vratio u SAD da se oprostim s prijateljem na samrti. (O, što sam sve morao odbiti. Jedna od stvari koje sam morao odgoditi je primanje počasnoga doktorata na sveučilištu St Andrews. To je prebačeno za ovu godinu i jako sam uzbuđen zbog toga. https://www.st-andrews.ac.uk/news/archive/2016/title,496871,en.php ) Ali odradit ću tu jednu CHEAP SEATS promociju u V. Britaniji. Kako se datum bude približavao objavit ćemo detalje o emitiranju preko interneta i slično.

Ovako su to opisali:

U svrhu proslave izdavanja kolekcije publicistike autora Neila Gaimana, „The View from the Cheap Seats”, nagrađivanom autoru će se pridružiti Audrey Niffenegger, autorica bestsellera „The Time Traveller’s Wife”, na ekskluzivnom javnom događanju u Londonu. Union Chapel u Islingtonu će ugostiti ova dva književna velikana u razgovoru o Gaimanovom najnovijem djelu koje je Stephen Fry opisao kao ‘veličanstveno’, uz mnoštvo drugih tema koje će zasigurno oduševiti obožavatelje – naći će se tu i pokoje iznenađenje…

Ulaznice su 20 funti i uključuju besplatni potpisani primjerak „The View form the Cheap Seats” uz svaku kupljenu ulaznicu; knjige će biti uručene na događanju zahvaljujući knjižari Waterstones. Događaj će se emitirati uživo preko YouTubea, Facebooka i Twittera tako da obožavatelji koji ne mogu prisustvovati također mogu uživati u ovom jedinstvenom događaju. Nadalje, Gaiman i Niffenegger će odgovarati na pitanja iz publike, kao i na pitanja gledatelja koji nas prate putem interneta iz svojih domova ili iz knjižara. Svi koji ne mogu prisustvovati imat će priliku prije samog početka postaviti pitanje putem Twittera korištenjem hashtaga #CheapSeats.

Ostalo je još nekoliko mjesta, ali nema ih mnogo. Možete kupiti ulaznicu ovdje http://store.unionchapel.org.uk/events/31-may-16-an-evening-with-neil-gaiman–audrey-niffenegger-union-chapel/
[Napomena: link više nije aktivan]

cheap seats_britanska naslovnica.jpg

Ovo je prvi primjerak koji je stigao na moju kućnu adresu prije nekoliko dana. Poklonit ću ga kćerki Maddie kao dar za diplomu; kad je ovaj blog započeo imala je oko 6 godina a sada ima 21. Danas je diplomirala na sveučilištu Wake Forest.

Gaimanov zakon je i dalje na snazi: kad sam prvi put otvorio knjigu pronašao sam tipfeler i srce mi se stislo. No to je jedina pogreška koju sam pronašao.

Ash je dobio prvi zub. Sretan je cijelo vrijeme. Bio sam presretan kad se ovaj vikend družio s bratom i sestrama.

Ash-prvi zub.jpg

Bavio sam se idejom da stavim neke Maddyne slike s diplome ali umjesto toga sam odlučio staviti link na ovu stranicu, Maddyna slika iz 2007., s 12 godina na setu Hellboya 2. Preuzela je blog i sama stavila slike i komentare: http://journal.neilgaiman.com/2007/06/photos-yippeeeeeeeeeeeeeee.html

Prošlo je devet godina otkad je taj post objavljen a čini mi se kao da je bilo jučer.

26. svibnja u 21 sat, na kanalu ‘Sky Arts’ započinju Likely stories. Četiri epizode temeljene na mojim kratkim pričama, u režiji Iana Forsythea i Jane Pollock uz originalni soundtrack Jarvisa Cockera. Pogledajte trailer.

https://www.youtube.com/watch?v=RtDJJD8eS7M

