Prvi trailer za Američke bogove (24.07.2016)

Link na originalni post: http://journal.neilgaiman.com/2016/07/the-first-american-gods-trailer.html

LINK ZA TRAILER :  https://www.youtube.com/watch?v=oyoXURn9oK0

Upravo sam se vratio sa San Diego Comic-Cona ali zapravo nisam išao na Comic Con. Umjesto toga od 8 ujutro do negdje 11 navečer su me intervjuirali, fotografirali, postavljali mi pitanja i premještali me uokolo. Zaljubio sam se u glumce serije Američki bogovi – upoznao sam nekolicinu njih u Torontu ali sada sam izbliza upoznao drage ljude koji će biti Shadow, Mr Wednesday, Bilquis, Mad Sweeney i Technical Boy, da ne spominjem da me zagrlila naša novoizabrana Easter.

american-gods-cast

Šašava i dražesna glumačka postava serije, u smjeru kazaljke na satu od donjeg lijevog ugla: Yetide Badaki (Bilquis), Paul Schrieber (Mad Sweeney), Ricky Whittle (Shadow), Bruce Langley (The Technical Boy). Ian McShane (Mr Wednesday).

Ovo mi je najdraži trenutak: bio sam na jahti IMDB-a zbog intervjua s Kevinom Smithom i prije početka su mi pokazali veliki bijeli krevet i predložili da napravim ono što me u krevetu najviše usrećuje. Pa sam izvukao bilježnicu i počeo pisati…

Neil IMDB.jpg

Dan prije Comic Cona sam završio posljednju verziju svih šest scenarija za „Good Omens”. To je bio posljednji veći projekt koji sam morao privesti kraju prije početka pisanja romana. To znači da bi ubrzo trebao početi pisati roman…

