Je li me doista pojeo medvjed? (31.08.2015.)

LINK NA ORIGINALNI POST: http://journal.neilgaiman.com/2015/08/have-i-actually-been-eaten-by-bear.html

Amanda je trenutno trudna 8 i nešto mjeseci i htjela je roditi naše dijete daleko od javnosti, usred šume, bez ičega i ikoga u blizini osim babica, doule [profesionalka koja pomaže pri porodu, op.prev.] i mene.

Kad mi je to prvi put spomenula zvučalo mi je čudno no proteklih nekoliko mjeseci, kako je vrijeme odmicalo, čini mi se sve pametnije, osobito kad pogledam sve rokove koje imam. Ionako je ove godine bila ludnica i sve više i više stvari mi se stvorilo na rasporedu: ideja da odem u kolibu u šumi i pišem, daleko od telefona i mailova i bilo kakvih smetnji je zvučala sve primamljivije. Tako bi dobio najbolje od oba svijeta: nesmetano vrijeme s Amandom, nesmetano vrijeme s Amandom i djetetom (kad se on pojavi) i relativno nesmetano vrijeme za pisanje.

Pregnant Amanda by the window
(Fotografija: Kyle Cassidy, prošli petak)

Samo što je mjesec poroda rujan. I rujan je mjesec kad će sve događati.

Na primjer, to je mjesec kad moj box set knjiga s ilustracijama Chrisa Riddella izlazi u SAD-u.

Chris riddell boxset

I dalje ima smiješno nisku cijenu na Amazonu. Dobijete tri knjige koje prethodno nisu bile dostupne u SAD-u.

To je mjesec u kojem knjiga The Sleeper and the Spindle izlazi u SAD-u.

Sleeper and the spindle cover

Posljednji broj stripa Sandman Overture izlazi u rujnu (iako ne i kolekcionarsko izdanje u tvrdom uvezu. To izlazi 10. studenog – začudo na moj rođendan: detalji na http://bit.ly/OvertureDeluxe)

Overture

I što je još osobnije od svega toga, to je mjesec kad izlazi Humble Bundle.

Znate što je Humble Bundel, zar ne…? To je svežanj digitalnih stvari (obično su to igre, ponekad eKnjige ili grafički romani) koji se prodaje u svijetu po principu Plati koliko daš. Ponekad možete jeftino dobiti hrpu stvari vrijednih na stotine dolara.

Mislim da se sa sigurnošću može reći da nikad do sada nije postojao ovakav Humble Bundle. Zašto je to tako? pitate se. Hm, morate ćete biti strpljivi. Bit će izuzetno.

Ali…

Bit ću na putu. Stoga planiram naučiti koristiti razne stvarčice za programiranje postova na Twitteru i Facebooku i ovdje na blogu. Ljudi će misliti da sam se vratio iz šume, ali ne, neću biti tu. Magični programirani postovi će biti objavljeni da ljudi znaju što se događa.

(To bi također moglo rezultirati s nekoliko gluhih postova u rujnu kad budem naizgled promovirao Humble Bundle ili Sleeper and the Spindle odmah nakon što dopješačim u grad u potrazi za internetom da vam javim da se dijete pojavilo. Oprostite mi ako dođe do toga.)

