Ray Bradbury: In memoriam i Green Town, Illinois (06.6.2012)

LINK NA ORIGINALNI POST: http://journal.neilgaiman.com/2012/06/ray-bradbury-in-memoriam-and-in-green.html

Završio sam tekst o Rayu Bradburyu koji sam trebao staviti na blog baš kad su došla dva emaila iz Guardiana s molbom da im molim Vas nešto pošaljem, stvarno Vas lijepo molimo. Pa sam im poslao, nepročitano i sirovo,i sat kasnije je objavljeno na njihovoj web stranici.

Počinje ovako,

Jučer popodne sam u studiju snimao audio knjigu kratke priče napisane za 90. rođendan. Raya Bradburya. Radi se monologu pod naslovom „Čovjek koji je zaboravio Raya Bradburya” i tim putem sam mogao izraziti koliko je Ray Bradbury utjecao na mene kao dječaka, kao odraslu osobu i, koliko je to bilo moguće,  prikazati njegov utjecaj na svijet. I prošle godine sam ga napisao kao ljubavno pismo i kao zahvalu i kao rođendanski poklon autoru koji me potaknuo da sanjam, učio me o riječima i što se njima može postići, i čovjeku koji me nikad nije iznevjerio kao čitatelja ili kao osobu za vrijeme odrastanja.

Prošli tjedan mi je prijatelj za večerom rekao da je kao dječak od 11 ili 12 godina upoznao Raya Bradburya. Kad je Bradbury saznao da moj prijatelj želi postati pisac pozvao ga je u svoj ured i pola dana mu pričao o važnim stvarima: ako želiš biti pisac, moraš pisati. Svaki dan. Bilo da si raspoložen ili nisi. Da ne smiješ napisati jednu knjigu i onda stati. Rekao mu je da je to posao ali najbolji posao. Moj prijatelj je odrastao i postao pisac, pisac koji piše i uzdržava sebe pisanjem.

Ray Bradbury je bio tip čovjeka koji će djetetu koje želi biti pisac kad naraste posvetiti pola dana.

Ostatak možete pročitati ovdje

http://www.guardian.co.uk/books/2012/jun/06/ray-bradbury-neil-gaiman-appreciation

Ispričavam se zbog naprasnog prekida. Imao sam težak dan. Plakao sam jednom dok sam zvao Harlana Ellisona da budem siguran da zna i potom opet kad je moja urednica Jennifer Brehl, ujedno i Rayeva urednica i prijateljica, rekla „Znaš, uistinu te volio.” I svakog puta su me suze uhvatile nespremnog.

