Pčele u slow motionu… (22.04.2012.)

LINK NA ORIGINALNI POST: http://journal.neilgaiman.com/2012/04/slow-motion-bees.html

U zadnje vrijeme sam jako loš bloger. Obećao sam samome sebi da ću jednostavno završiti ono na čemu trenutno radim i onda opet pisati blog ali dok sam završio nakupila se tolika količina zaostataka koje ovdje treba objaviti da sam samo odgađao…

Dakle. Završio sam s pisanjem na Floridi. Došao kući. Otišao s Amandom na vjenčanje u Laguna Beach, potom u Dallas gdje je Amanda miksala svoj novi album. Otišli smo u Sjevernu Carolinu da odvedemo Maddy na njen budući fakultet (nevjerojatno. Moja djevojčica…) i sinoć sam došao kući.

Puno stvari o kojima treba pisati… Za početak, mislim se da cijeli intervju sa Stephenom Kingom koji sam napravio za Sunday Times stavim ovdje na blog.

Danas su stigla tri paketa pčela u zamjenu za tri košnice koje smo izgubili ove zime. (Ostale su nam tri – talijanska, ruska i karniolska).

Ovo je izuzetan high speed film od jutros u kojem ulijevam pčele u košnicu. Traje 40 sekundi a predstavlja nekoliko sekundi u stvarnom vremenu.

