Moja novogodišnja želja (31.12.2011)

LINK NA ORIGINALNI POST: http://journal.neilgaiman.com/2011/12/my-new-year-wish.html

Desetljeće ranije sam napisao:

Neka Vam nadolazeća godina bude ispunjena magijom, snovima i dobrim ludilom. Nadam sa da ćete čitati lijepe knjige i poljubiti nekoga tko misli da ste divni; i ne zaboravite stvarati umjetnost – pišite ili crtajte ili gradite ili pjevajte ili živite kako samo Vi možete. I nadam se da ćete, negdje u idućoj godini, iznenaditi sami sebe.

Prije skoro pola desetljeća sam rekao,

…nadam se da ćete imati divnu godinu, da ćete sanjati opasne i neobuzdane snove, da ćete stvoriti nešto što nije postojalo prije nego ste to stvorili, da ćete biti voljeni i da ćete biti omiljeni i da ćete zauzvrat imati ljude koje ćete voljeti i cijeniti. I, što je najvažnije, (jer smatram da trenutno na ovom svijetu treba postojati više ljubaznosti i više mudrosti) da ćete, kada to bude potrebno, biti mudri i da ćete uvijek biti ljubazni.

A za ovu godinu moja želja za svakoga od nas je malena i jako jednostavna.

A to je ovo.

Nadam se da ćete u nadolazećoj godini griješiti.

Jer ako griješite onda stvarate nove stvari, iskušavate nove stvari, učite, živite, potičete sami sebe, mijenjate se, mijenjate svijet. Radite stvari koje nikada prije niste radili, i što je najvažnije, Nešto Radite.

I to je moja želja za Vas i za sve nas i za mene. Činite nove pogreške. Činite veličanstvene nevjerojatne pogreške. Činite pogreške koje nitko do tad nije počinio. Nemojte se ukopati, nemojte stati, nemojte brinuti da nije dovoljno dobro ili da nije savršeno, što god to bilo: umjetnost, ljubav, ili posao ili obitelj ili život.

Čega se god bojite, Učinite to.

Počinite svoje greške, iduće godine i zauvijek.

