Hej, hej, bit ćemo, ovaj, na Simpsonima (20.11.2011)

LINK NA ORIGINALNI POST: http://journal.neilgaiman.com/2011/11/hey-hey-were-er-on-simpsons.html

U siječnju sam bio ovdje:

neil-and-funny-bush

Dobio sam primjerak ovoga.

simpsons-script

I snimio sam svoj dio ovdje, producent Matt Selman me režirao što je jače mogao.

sound-studio_-simpsons

I sada, jedanaest mjeseci kasnije, evo nas… hodamo niz ulicu… stvarno nas čudno gledaju… Ne, to je nešto drugo. Uglavnom, sviđa mi se ovaj kadar jer nosim odijelo i kravatu.

simpsons-twilight-huger-games-gaiman-4

Ako se nalazite u SAD-u, epizoda Simpsona u kojoj ja glumim, ‘The Book Job‘ izlazi sutra. 8 navečer ili 7, po centralnom vremenu.

Ako niste u SAD-u morat ćete pričekati dok ne bude na programu.

Ne, ni ja je nisam još pogledao. Nadam se da ću je pogledati sutra uz moju kći, njene prijatelje i vjerojatno uštipke.

Na blogu Marka Evaniera sam saznao da je preminuo Les Daniels. Evo osmrtnice iz New York Timesa. Kao dječak sam imao Lesovu knjigu ‘COMIX. A HISTORY OF COMIC BOOKS IN AMERICA’i volio sam je i učio iz nje. Nisam upoznao Lesa dok nisam bio gost na NeCon-u, u Providenceu na Rhode Islandu.

Bio mi je jako drag, uspio sam mu se zahvaliti na knjizi ‘Comix’; lijepo je reći hvala. Moja opsesija Jackom Bennyem je zapravo započela kad smo Les i ja razgovarali o radiju, i ja sam rekao da su sve najbolje radio komedije britanske, istaknuvši ‘Hancock’s Half Hour‘ i ‘Goons‘ i ‘Round the Horne‘ i „Vodić kroz galaksiju” i Les se složio da je to uglavnom točno… ali bio je tu i ‘Jack Benny Show‘. I nekoliko tjedana kasnije mi je poslao nekoliko kazeta da sam čujem. I bio sam i uvjeren i navučen / zagrižen. Hvala, Les.

