Jedna knjiga (Neverwhere), jedan grad (Chicago) (12.04.2011)

LINK NA ORIGINALNI POST: http://journal.neilgaiman.com/2011/04/one-book-neverwhere-one-city-chicago.html

Trenutno sam u Chicagu i idem se naći s Geneom Wolfeom na ručku, potom idem u Harold Washington knjižnicu potpisati nekoliko tisuća knjiga za pretprodaju.

Večeras Audrey Niffenegger i ja imamo razgovor u knjižnici. Počinjemo u 6 popodne. Detalji na WHERE’S NEIL.

Sutra imam razgovor i čitanje u Rockefeller Chapel u 7 navečer. Sveučilište u Chicagu. Ako ste u blizini svakako dođite.

Dan nakon – četvrtak – sam u New Yorku na razgovoru s Paulom Levitzem, bivšim izdavačem DC Comics stripova. Detalji na Gdje je Neil i u posljednjem postu, stavio bi link ovdje ali pišem na mobitelu.

Ne mogu niti ubaciti link na fotografiju mene, Suranne Jones i Matta Smitha sa seta serije Doctor Who koju je BBC upravio objavio. Ali hoću. Znate da hoću.

Postscript. Ha! Otkrio sam kako to mogu izvesti preko mobitela. Netko me pitao jesam li se stisnuo pa sam morao objasniti da nisam nego je fotoaparat nagnut na jednu stranu u dramske svrhe.

Neil, Surrane, Matt

