Bit ću animiran (žutom) (12.01.2011)

LINK NA ORIGINALNI POST: http://journal.neilgaiman.com/2011/01/i-will-be-animated-yellow.html

sound-studio_-simpsons

Nalazim se u kutu Sydney aerodroma na terminalu 2 domaćeg prometa, pokušavam ostati budan. Već sam potpisao primjerak romana The Graveyard Book za sretnog dobitnika koji je preko Twittera pogodio gdje se nalazim. Avion za Tazmaniju polijeće za 2 sata. Samo moram izdržati do tada.

U subotu navečer ću se pojaviti na Mona Foma festivalu u Hobartu, uz pratnju veličanstvenog Four Play String Quartet kvarteta te JOŠ slika Eddiea Cambpella, povodom čitanja kratkog romana The Truth Is A Cave In The Black Mointains. Moguće i drugih stvari.

Planirao sam napisati pravi post o vjenčanju, i to ću i učiniti.

Do tada, kratki pregled. Otišao sam kući. Bilo je hladno.

Otišao sam u San Diego i razgovarao s Nancy Pearl pred publikom knjižničara.

Otputovao sam u LA i snimio svoj dio epizode pod naslovom The Book Job. Scenarij je napisao Dan Vebber (i mnogobrojni pisci serije „Simpsoni”, neke od kojih sam i upoznao, i dok sam odlazio jedan od njih je potiho rekao „Znači to je Banksy!”) a osmislio genijalan um Matta Selmana, najnervoznije osobe koju poznajem. Matt mi je bio redatelj i bio je sjajan i ohrabrujuć (On: „Znaš li govoriti američkim naglaskom koji bi Amerikancima zvučao jednako kao što engleski naglasak Dicka Van Dykea zvuči tebi?” Ja: „Er…”)

Matt i ja u studiju, prestravljeni http://twitpic.com/3p6myi

Ja i Topiary…

neil-and-funny-bush

Pogled iz kabine za snimanje…

simpsons-script

Glumim sebe. Samo glumim znatno različitu verziju sebe od one u Arthuru. Kao prvo, ne pojavljujem se u ničijem falafelu. Također, pretpostavljam da ću biti žut.

To je vjerojatno jedino po čemu će me pamtiti.

Epizoda izlazi za jedno godinu dana. Još se nadam da ću jednog dana u „Futurami” glumiti glavu u staklenci.

Pozirao sam fotografu Allanu Amatu za fotografiju u dobrotvorne svrhe, jednoga dana ćete saznati više o tome; pozdravio Amber Benson u kafeu gdje sam trebao imati sastanak s agentom (ali nisam).

Upoznali smo se. Bili smo izuzetni ozbiljni te smo zajedno planirali bijeg iz zatvora i svjetsku dominaciju. (Vidi fotografiju kao dokaz.)

neil-and-amber-benson

Potom sam doletio ovdje. Kupio SIM karticu za mobitel.

Ne bi preživio put bez Cat Mithos koja mi je organizirala život i vodila me s mjesta na mjesto. (Posjetite Neverwear.net i recite joj da je divna, jer jest.)

Ubrzo počinje ukrcaj. Morao bi kupiti jastuk za vrat.

