U medu mi je uplakani anđeo i druge istinite stvari (5.12.2010)

LINK NA ORIGINALNI POST: http://journal.neilgaiman.com/2010/12/theres-weeping-angel-in-my-honey-and.html

Otišao sam u L.A na proslavu Dana zahvalnosti s Amandinom obitelji, ali prije Dana zahvalnosti Amanda i ja smo bili gosti na inauguralnom Starf*king intervjuu kod Kevina Smitha, uživo pred publikom u njegovom Smodcastleu, kazalištu s pedeset sjedala u Hollywoodu. Show je trajao tri sata ili možda duže – Kevin je intervjuirao mene i Amandu, onda je Amanda pjevala, potom sam ja čitao Being An Experiment... nakon čega sam privolio Kevina i Amandu da mi pomognu izvesti scenu iz „Američkih bogova” u obliku drame s tri lika.

Možete ga poslušati ubrzo: bit će objavljen ovdje http://smodcast.bandcamp.com/ (za donaciju od 90 centi za sva tri dijela – ili više, ako se osjećate imućno, sav prihod ide zakladi The Wayne Foundation) (ovo je program zaklade The Wayne Foundation)

(Fotografije: Alan Amato)

Ovo je Amanda na tonskoj probi.

amanda-soundcheck

Nakon što je to završilo osjećao sam da više nisam na dužnosti pa sam prestao fotografirati stoga su naredne pustolovine uglavnom nezabilježene, u fotografskom smislu. Vidio sam mnogo prijatelja, putovao vlakom (film Christophera Salmona The Price je osigurao financiranje putem Kickstartera  dok sam doručkovao na vlaku iz Losa Angelesa za Santa Fe. Nas 2001 je financiralo film. Svi ste zakon), svirao sam melodiku s Amandinim trogodišnjim nećakom Ronanonom, preradio jedan filmski scenarij, odradio copy-editing za Deseto jubilarno izdanje romana „Američki bogovi”.

Planirao sam napisati blog post o Science Friday Broadcast emisiji NPR radija povodom dodjele Ig-Nobelove nagrade (kako je opisano ovdje. Možete preuzeti snimku večeri u obliku podcasta ovdje.)

Onda sam došao kući, po snježnoj oluji, i pronašao uplakanog anđela u staklenci meda (fotografija i neka vrsta objašnjenja se može pronaći ovdje http://www.birdchick.com/blog/2010/12/lets-get-weird-with-honey

snow_1

Protekle dane sam većinom proveo u hvatanju rokova. Ali ponekad bi prošetao pse, (Sviđa mi se ova fotografija. Tako ih je teško obojicu uhvatiti da gledaju u pravom smjeru.)

Cabal svakim danom hoda sve bolje.

cabal_snow

Cijela priča sa snijegom je potpuno nova za Lolu koja ima običaj hodati isplaženog jezika i putem lizati.

cabal_snow-2

Bijeli psi obično nestanu u snijegu dok s njima šetam, posebice u sumrak. Doista nestanu. Od sprijeda vidite njuške i oči. Od iza su nevidljivi…

cabal_snow-3

Gornje fotografije su snimljene mojim Nexus 1 mobitelom, uz pomoć aplikacije Vignette. (Već sam to spominjao na NPR radiju, ovdje http://www.publicradio.org/columns/marketplace/tech-report/2010/12/neil-gaimans-favorite-photography-app-vignette-for-android.html )

Donja fotografija je snimljena pravim fotoaparatom – Lomo LC-A+ . Ljudi iz tvrtke Lomo su nedavno sa mnom odradili intervju (ovdje možete pročitati pitanja http://www.lomography.com/magazine/competitions/2010/12/02/lomoamigo-neil-gaiman-interview-rumble-winner-announcemen) [sic]

tree

Dobro. Sutra još blogiranja. A ne samo popis stvari koje sam Vam htio reći…

