Objašnjenje misterija zvanog vjenčanje (17.11.2010)

LINK NA ORIGINALNI POST: http://journal.neilgaiman.com/2010/11/wedding-mystery-explained.html

Posjetio sam New Orleans i doživio najbolji rođendan u životu.

Bilo je hrane (najbolje hrane iz New Orleansa, a to je najbolja hrana u Americi. Uživao sam u restoranu Commander’s Place kao i u restoranu Muriel’s ali najviše sam uživao u restoranu Green Goddess – chefovi Chris i Paul su heroji.) (Tajna poruka ‘Mezze of Destruction’ bi Vam još uvijek trebala omogućiti tajno foodie uskrsno jaje ako budete tamo jeli i kažete to svom konobaru. To je tajna „Neil me poslao” šifra.)

Na jutro mog rođendana me iznenadilo divno neočekivano art-event flashmob vjenčanje.

Ako posjetite Amandin blog i pročitate ovo (i trebate. Vjerujte mi.) http://blog.amandapalmer.net/post/1597897908/still-life-with-wedding-party saznat ćete što je Amanda napravila i kako je uspjela. Bilo je nevjerojatno.

I kad ste to pročitali (odite, pročitajte. Ostatak će Vam imati više smisla) idite na http://www.kylecassidy.com/pix/travel/2010/nfgafpnola/afp-nfg-wedding-album-1.pdf da bi pogledali predivne fotografije Kylea Cassidya složene u vjenčani album. Mislim da nisam ni primijetio snimanje tih fotografija, izuzev posljednje.

Kao što ste pročitali na Amandinom blogu i kao što vidite na Kyleovim fotografijama može vas zadiviti lakoća kojom me uvjerila, bez da imalo posumnjam da se događa nešto čudno, da stavim cilindar za vrijeme potrage za doručkom i čajem; možete vidjeti kako me začudilo Amandino prvo iznenađenje i potom zaprepastilo ono drugo kad se niotkuda pojavila vjenčana povorka, potom se divite kako, kad pomislim da ne mogu biti sretniji, Amanda sve završi pravom iz-ničega-stvorenom šalicom čaja.

wedding-party-2

Ovako je završilo: [sic] sa mnom i Amandom lica prekrivenog bijelom bojom, ja okružen mojim veličanstvenim kćerkama; naši prijatelji prave grimase od sreće a ja držim čaj.

Kad se idući put vjenčamo, vjenčat ću se s damom ne s kipom i pozvat ćemo ljude a ne flash mob, unaprijed ću znati što će dogoditi, imat ćemo papir i brak će biti priznat pred zakonom ali ne mogu zamisliti da će biti radosniji od ovoga. I iskreno rečeno, nakon tog magičnog jutarnjeg vjenčanja ne mislim da se ikad mogu osjećati više u braku.

maddy-holly-and-neil

(PS: Kao posljedica prethodnog posta sam saznao da su nam pribor za sushi kupili Lena St George-Sweet i Hamish Brown. Obožavam svoj blog.)

(PPS: Slijedi još toga o putu u New Orleans)

