Zapravo, bilo je uistinu predivno (31.08.2010)

LINK NA ORIGINALNI POST: http://journal.neilgaiman.com/2010/08/it-was-pretty-damn-wonderful-actually.html

neil-stephenmatt-richard

S desna na lijevo, Richard Clark (redatelj), Steven Moffat (glavni producent/glavni scenarist), Matt Smith (glumac), ja (scenarist epizode). Ne znam zašto se Mattova i moja glava gube u bljesku svjetlosti.)

Što Vas zanima?

Zapravo, nije važno što Vas zanima, sve što ću Vam reći jest da je prvo čitanje scenarija prošlo nevjerojatno dobro, posebni gost ili gosti će biti sjajni, Matt je super, Arthur je divan i nisam Karen uspio reći „bok” (bila je nevjerojatna).

Poslije čitanja scenarija sam imao sastanak s producentima i s redateljem, analizirali smo stvari koje treba popraviti ili pojasniti („Znači moramo to promijeniti bez da bude duže i da potrošimo još novca. Shvaćam.”) Ali promjene koje treba uvesti su isključivo kozmetičke prirode i trebao bi biti gotov sutra ili u četvrtak.

(Najdraži citat S. Moffata: „Vidi, ti to razumiješ i ja to razumijem ali mi smo SF ljudi. Preostalih 100% publike možda to neće shvatiti.’)

Plan je i dalje da to bude treća epizoda nove sezone serije Dr Who. Za slučaj da nemate pojma o čemu pričam.

