Moj tjedan u fotografijama (29.09.2010)

LINK NA ORIGINALNI POST: http://journal.neilgaiman.com/2010/09/my-week-in-pictures.html

Jutros sam se ustao izrazito rano zbog pisanja bloga i prvi pročitani mail je bio zamolba Stevena Moffata da napišem produkcijske bilješke o svojoj epizodi serije Doctor Who za emisiju Doctor Who Monthly, pa sam to napisao i vrijeme za pisanje bloga je prošlo.

Umjesto dobro promišljene rasprave o proteklih deset dana u mom životu, nastavit ću tamo gdje sam stao, u fotografijama.

liam-mckean

Ovo je Liam McKean, sin Davea i Claire McKean. Stoji pokraj Vrtne stvari koju je napravila njegova sestra Yolanda; čudno, umjetničko i pomalo zlokobno.

Proveo sam predivan dan kod obitelji McKean. Brali smo kupine i jabuke iz njihovog voćnjaka.

blackberries

blackberries-claire

Ovo gore je Claire, bere kupine. Zastrašujuće je i uzbudljivo kad se sjetim da ih poznajem četvrt stoljeća.

Dave, fotografija ispod, je upravo ručao u hotelu George in Rye. Pristao sam, na odlasku, za njega napisati dječju knjigu pod naslovom Fortunately, the Milk.

Po njihovoj kući sam ostavio hrpu stvari za punjenje telefona, da me ne bi zaboravili.

dave-mckean

Prenoćio sam kod svoje kćerke Holly (na fotografiji je taktički zatvorila oči) i njene cimerice, mog zastrašujućeg kumčeta Hayley Campbell, potomstvo Eddiea i Anne Campbell iz Brisbanea.

holly-i-hayley

Ovo je nehotice sumorna crno bijela fotka Thee Gilmore i Nigela Stoniera, u studiju Radio 2 u Manchesteru, od večeri nakon. Thea je izdala odličan novi album imenom Murphy’s Heart, i ovdje možete čuti kako zvuči http://www.theagilmore.net/welcome.cfm

thea-and-nigel

Nakon toga Bristol, gdje sam posjetio Diannu Wynne Jones, uz posebnu baš-je-odlazila-kad-sam-stigao gošću Robin McKinley. (Možete pročitati kako je Robin doživjela susret na njenom blogu, http://robinmckinleysblog.com/2010/09/23/fame-sort-of/

diana-wynne-jones

U travnju, kad sam je zadnji put posjetio, Diana nije bila dobroga zdravlja. Ovoga puta je bila puno vedrija i sretnija. Piše novu knjigu, i nakon toga planira napisati još jednu, i dalje mi jedna od najdražih osoba na svijetu.

Od jednog starog prijatelja do drugog: Terry Practhett i ja smo iduće večeri u Cardiffu išli na sushi, iz Tajanstvenih Razloga Koje Još Nećemo Objaviti. Ovo je fotografija naše zdravice šampanjcem povodom Nečeg Neobjašnjenog.

terry-and-neil_-cardiff

Idućeg dana na redu je bio Doctor Who. Uglavnom pisci nemaju nekog posla na snimanju, osim da gaze po stvarima i da smetaju, no ja sam pristao na intervju za emisiju Doctor Who Confidential pa su mi udovoljili dok sam radio stvari koje pisci vole raditi a inače nisu dopuštene.

Kao šuljanje po skladištu za scenografiju i potraga za Dalekom kojeg mogu zagrliti. (Nažalost nisam vidio ni jednog uplakanog anđela)

neil-and-weeping-angel

Kao intervju s Charliem McDonaldom na stepenicama TARDIS-a (http://charliemcdonnell.com/an-explanation/)

neil-and-charlie_-tardis

Kao krađa TARDIS-a i bijeg u prostranstvo Vremena i Svemira te bitka protiv zla gdje god ono bilo…

neil-i-tardis

Ispričavam se. Jesam li to rekao na glas? Mislim,  fotografiranje na setu TARDIS-a.

Pozdravio sam redatelja Richarda Clarka i izuzetnog Matta Smitha (koji čak i moje blesave rečenice pretvori u nešto dobro) te napustio Cardiff posljednjim vlakom, propustio posljednji vlak za Heathrow i podijelio taksi s Grčkim Doktorom koji je došao iz Swansea i također propustio posljednji vlak. Nekoliko sati sna i onda let za Boston…

Tamo su me u nedjelju ujutro uposlili kao roadiea za Evelyn Evelyn, na gaži za Super Music Friends u tv emisiji Yo Gabba Gabba za publiku većinom sastavljenu od trogodišnjaka i njihovih roditelja.

evelyn-evelyn

Izveli su Elephant Elephant, što možete vidjeti u lutkarskoj predstavi ovdje. https://www.youtube.com/watch?v=o7vZqpsJQo0

Sviđa mi se ova fotografija iz garderobe kazališta Wang Theatre…

evelyn-evelyn_2

Potom sam prošetao do Boston Public Library knjižnice, gdje smo Karen Hesse, Jerry Spinelli, Grace Lin i ja primili počasno imenovanje ‘Literary Lights for Children’. http://www.bpl.org/general/associates/literarylightschildren.htm

Dodjela je bila predivna, prepuna entuzijastičnih školaraca i popraćena pjesmom. Ja sam govorio posljednji i dok je došao red na mene Jerry, Karen i Grace su već rekli sve što se moglo reći pa sam ja govorio o važnosti sanjarenja i o tome zašto treba gledati kroz prozor ponekad ili zapravo često.

literary-lights-for-children

Kathy, moja buduća punica, je u ponedjeljak navečer meni i Amandi priredila zabavu povodom zaruka, to je jako lijepo od nje i bilo je zabavno – upoznao sam mnogo Amandinih susjeda, prijatelja i rodbine a došli su i neki moji rođaci da izjednačimo omjer. (Ovo je opis posljednjih nekoliko dana iz Amandine perspektive s njenog bloga).

Jučer sam napokon pogledao Amandu u Cabaretu, pod produkcijom Stevena Bogarta, u kazalištu ART Theatre. Neću sada pričati koliko sam oduševljen, ponajviše zato što su zadnje karte rasprodane nakon prvih dobrih kritika. Ali bilo je vrhunski. Dijelovi s kojima sam imao problema za vrijeme proba prije mjesec dana su svi nestali.

Nakon Cabareta na programu je bio Amandin Late Night Cabaret, koncert sa slobodnim programom koji je otvorila izuzetna performerica imenom Meow Meow i nakon nje je nastupila sama Amanda. Nažalost, nemam fotografija na kojima Meow Meow surfa po publici.

Ovo su press komentari s njene web stranice http://www.meowmeowrevolution.com/press.html: ako ništa ublaženi su.

meow-meow

Meow Meow u pratnji Lancea Hornea.

meow-meow-i-lance-horne

Amanda i Meow Meow su imale duet na pjesmi Fake Plastic Trees.

Večeras opet imaju Late Night Cabaret, i to još veći – karte su jeftine i dostupne su na https://www.ovationtix.com/trs/pe/8419705 do večeras u 8:30 ili na vratima i bilo bi dobro da donesete malo cvijeća i bacite ih prilikom veličanstvenog izlaska Meow Meow. Ako ste u okolici Bostona, dođite. Kao što kaže Češirska mačka, vidjet ćete me tamo.

