Vaš dopisnik priznaje da doista ne zna puno toga (2.03.2007)

LINK NA ORIGINALNI POST: http://journal.neilgaiman.com/2007/03/in-which-your-correspondent-admits-to.html

Ljudi iz UK-a već godinama pitaju kada će izići verzija serije ‘Neverwhere’ za Regiju 2 a ja sam objasnio da je US verzija zapravo Regija Nula tako da mogu kupiti to.

Nedavno sam dobio pitanje preko FAQ obrasca u vezi BBC-evog reizdanja serije Neverwhere na DVD-u te upit hoće li DVD sadržavati išta novo ili zanimljivo. S obzirom da sam prvi put čuo za to pitao sam Lennya Henrya. I on je to prvi put čuo. Provjerio sam na Amazon.uk. i DVD izlazi krajem travnja. U slučaju da BBC ikad ponovno objavi DVD nadao sam se da možemo dodati ekstra materijal, popraviti neke stvari koje su mi još smetale, snimiti audio komentar s dijelom glumačke postave i producentima a ne ja sam u prostoriji osam godina nakon što sam zadnji pogledao seriju, s dozom očaja…

… s obzirom da izlazi za sedam tjedana, mislim da su sve te ideje sada puste želje. (Nisam siguran hoće li uopće sadržavati moj audio komentar s američkog DVD-a, ili ništa)

Svejedno, izaći će u UK-u, doista. Ovo je omot koji se nalazi na Amazonu — ne znam je li pravi omot ili samo promotivna slika.

neverwheredvd-752736

(Napomena: odlučio sam ovdje staviti omot DVD izdanja koje mi se zapravo sviđa. Zanimljivo, sadrži neke od istih fotografija. Radi se o japanskom omotu, i malo je manjeg formata)

japanese-neverwhere-705814

