NEŠTO DOBRO… (10.02.2007)

LINK NA ORIGINALNI POST: http://journal.neilgaiman.com/2007/02/something-good.html

Već sam na ovom blogu spominjao koliko sam i kao dječak i kao odrasla osoba uživao naglas čitati ‘The Land of Green Ginger’ Noela Langleya, prekrasnu i uvrnutu fantaziju o arabijskim noćima, knjigu koju je Langley (ako se ne varam, najpoznatiji po radu na scenariju za film ‘Čarobnjak iz Oza’) napisao i promijenio puna tri puta kroz period od trideset godina. (Meni je najdraža druga verzija iz 1966. koja ima dvanaest i pol poglavlja).

Jutros sam u pošti od engleskog izdavača Paula Duranta dobio knjigu i pismo u kojem objašnjava da je potaknut mojim spominjanjem knjige ‘The Land of Green Ginger’ pronašao knjigu i ponovno je pročitao; također se dao u potragu za drugim knjigama Noela Langleya a najrjeđa među njima je ‘Desbarollda the Waltzing Mouse’, s ilustracijama Edwarda Ardizzonea. Kad ju je pronašao, toliko mu se svidjela da je otkupio prava i ponovno je izdao (https://www.amazon.co.uk/Desbarollda-Waltzing-Mouse-Noel-Langley/dp/1905946023/).

Ta knjiga je ‘Desbarollda’. Pročitao sam prvi odlomak i navukao se. Grandiozan roman od šezdeset tri stranice, iz osamnaestog stoljeća,  o mišu koji pleše valcer. Naravno.

Na Amazonu sam pronašao pet stranica i ovdje sam stavio prve dvije stranice prvog poglavlja. Kad kliknete na njih bit će dovoljno velike da ih možete pročitati. Vrlo brzo ćete vidjeti bi li Vam se roman svidio:

desbarollda_1

desbarollda_2

Već sastavljam popis ljudi kojima trebam nabaviti primjerak (da vidimo… Susanna Clarke, Ellen Kushner…).

