GENE WOLVES (2.03.2007)

LINK NA ORIGINALNI POST: http://journal.neilgaiman.com/2007/03/gene-wolves.html

POGLEDAJTE Genea: prijateljski osmijeh [eng. ‘a genial smile] (vrsta osmijeha koju su nazvali po njemu), vragolasti žar u očima, umirujući brkovi. Poslušajte taj hihot. Ne dajte se zavarati. On u rukama drži sve karte: ima pet aseva u setu i još nekoliko u rukavu.

Jednom sam mu pročitao članak o zagonetnom ubojstvu počinjenom prije devet godina. ‘O’, rekao je, ‘pa očito je,’ nonšalantno počeo navoditi jednostavna i očita rješenja i za ubojstvo i za dokaze koje policija nije mogla objasniti. Ima um inženjera koji voli rastavljati stvari ne bi li vidio kako rade i onda ih opet sastaviti…

Moj esej na temu „Kako čitati Genea Wolfea” (a ovo su prva dva odlomka) se nalazi na web stranici F&SF-a Kao i esej Michaela Swanicka, I esej koji je napisao Michael Andre Driussi . Naravno, preporučujem Vam da nabavite spomenuti časopis. U međuvremenu sam primio lektoriranu verziju Geneove knjige, mislim da se zove ‘Pirate Freedom’ (Gene Wolfe i gusari. Dvije stvari koje odlično idu zajedno.)

(Rješenje iz starih novinskih isječaka na koje je Gene ukazao se krilo u šibicama na tlu, pored željezničkih tračnica, ali naravno skitnica je u tom trenutku bio mrtav već devedest godina…)

Ovo je naslovnica romana ‘A Walking Tour of Shambles’, objavljujem je jer se na njoj nalazi karikatura mene i Genea, autor je Gahan Wilson. Gene je onaj s brkovima. Ja sam onaj koji izgleda zabrinuto.

shambles-795684

