6 (15.02.2001)

http://journal.neilgaiman.com/2001/02/american-gods-blog-post-8.html

Misterij donekle riješen – ona Neil Gaiman stvar je video čitanja za Pravni fond za stripove [Comic Book Legal Defence Fund,op.prev.] koje sam prošle godine održao u Alladin Theatreu [kazalište, op.prev.] u Portlandu. (pravi naslov je nešto u stilu Uživo iz Alladina.)  Čini se da je cijela stvar pomalo ukleta – kad je Amazon prvotno postavio video unijeli su ISBN i informacije koje pripadaju knjizi o povijesti profesionalnog hrvanja.

To i dalje ne objašnjava zašto niti jedna Booksense knjižara na području Minneapolisa ne drži niti jedan moj naslov, uključujući „Američke bogove” ali pretpostavljam da je to greška u sustavu. (Testirao sam Booksense s njujorškim poštanskim brojem i radilo je kako treba.)

Danas sam započeo tekst za dnevnik koji se pretvorio u nesuvisli esej od 1500 riječi o ,,Američkim bogovima”, o tome kako je roman započeo, kako su likovi dobili imena te zašto, po mom mišljenju, neke knjige i neke priče imaju spol. Stavio sam ga sa strane i sutra ću ga pregledati da vidim ima li smisla ili ne… ako ima stavit ću ga ovdje. Ako nema, smatrajte da ste sretni što sam vas poštedio… LINK ZA ESEJ: https://neilgaimanbloghrvatska.wordpress.com/eseji/

