5 (14.02.2001)

http://journal.neilgaiman.com/2001/02/american-gods-blog-post-7.html

Na web stranici se događaju neobične i organske promjene. Mene osobno to fascinira pa sam se malo poigrao sa svime. Zapisao sam se za primanje prvog poglavlja „Američkih bogova“. Čak sam i kliknuo na sve ponuđene linkove za naručivanje „Američkih bogova“ da vidim što je što.

Rezultati su bili sljedeći: amazon.com link me odveo do knjige, Barnes and Noble link me odveo do knjige, Borders link me nije odveo do knjige, ali pretraživanje je ubrzo prikazalo knjigu. A booksence.com je bio, pa… prilično bizaran.

Potražio sam knjigu. Ništa. Potražio sam bilo koje knjige koje sam napisao i ovo je sve što sam dobio:

„Neil Gaiman“ autor Gaiman, Neil
Format: Tvrdi uvez
Cijena: 19.95$
Izdavač: Westhampton../journal/archive.asp Status: Nije još izdano

To nas dovodi do cijele liste misterioznih pitanja o istoimenoj knjizi. Zašto sam napisao knjigu koja se zove „Neil Gaiman”? Tko su Westhampton House? Valjda ćemo svi saznati prvog svibnja.

